Post by marleramapo on Feb 10, 2022 14:23:21 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Adventure Reborn: historiespil ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Adventure Reborn: historiespil IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod flere mønter ▞▞▞
▞▞▞ Adventure Reborn: historiespil 2022 version ▞▞▞
Ændrede min anmeldelse til 1 stjerne, fordi jeg ventede så længe kun for at blive bedt om at købe spillet undskyld ikke at gøre det afinstalleret
Fantastiske gåder.. flot grafik.. fantastisk historie
Fantastisk spil, afventer opdateringer med tilbageholdt ånde.
forfærdeligt!
Adventure Reborn: कहानी का खेल एडवेंचर udp
I kapitlet 'bådrum bathyscaphe' i nøglepuslespillet fejler nøglen bare. venligst 'fix denne fejl' alt andet er fantastisk. Fint spillet.
Adventure Reborn: příběh Dobrodružné nes
Godt spil
Fantastisk peg og klik spil. Ja, du skal vente på nye kapitler, men tænk bare, du er banebrydende! 😂 Jeg ville blive glad, hvis Dali Games havde flere gratis spil!
Adventure Reborn: சாகசம் சாகசம் jfb
Jeg kan ikke opgradere spillet
Adventure Reborn: சாகசம் சாகசம் jfb
godt
Spillet er rigtig godt og belaster hjernen
God historie og god grafik.
Kunne ikke downloade den seneste opdatering, prøvede at afinstallere og geninstallere.
Elsker det indtil videre. Alle dine spil er underholdende. Fortsæt godt arbejde. Jeg kunne ikke lide de 5 dages ventetid, men jeg holdt stadig spillet, men 26 dage, det er sindssygt. Afinstalleret undskyld, jeg kunne lide spillet vil gøre det over om måneden. smh : Købte dine første 3 spil har ikke haft ekstra penge til de næste 3, men dette ene :[
Jeg kan lide det. God grafik. God historie.
Fantastisk spil, men tilføj venligst gem fremskridt til facebook, så jeg kan være i stand til at overføre dataene til en ny telefon.
Fantastisk spil ELSKER udfordringerne fortsæt det gode arbejde
Helt ærligt et fantastisk spil. Har virkelig nydt det indtil videre
Fedt spil
Virkelig fantastisk kunst og historie indtil videre
Jeg elsker virkelig alle dali-spil. Men. De laver bare alle spil del for del og så beder de os om at købe delen. Det her er virkelig slemt. Hvis du vil tjene, så lav et spil for penge direkte, og hvis du vil beholde det gratis, så hold det gratis. Først får du os til at downloade spillet, og beder derefter om at købe den fulde version virkelig dårlig. 1* for en god spilleoplevelse ellers ville jeg give den en 0*
Kan virkelig godt lide gane, men ikke en stor fan af den måde, kapitler udgives hver uge. Opdateringerne med nye kapitler er ekstremt korte, da det tager 10 måske 20 min. at fuldføre tops, vil hellere betale og spille på én gang. Stadig et godt spil generelt.
Dette er et godt spil
Yo bebe (elskede udviklere), dette spil vil helt sikkert give mig nostalgi (efter at jeg har fuldført dette gameplay). Slip venligst hurtigt de næste niveauer, jeg er ivrig efter at mærke dine næste opdateringer.
Dejlig grafik, elskede kontrollerne, og den kom aldrig med nogen reklamer. Jeg syntes historien var ret kedelig, og gåderne er super nemme, desværre, så der var ingen udfordring...
Jeg kan lide og elsker dette spil. Giv mig nu flere spil 😀. Jeg venter på dig 👀
Ser godt ud og hyggede mig indtil under-minispillet, men min tablet ser ikke ud til at vise hele skærmen..(galakse noget...) Skam, jeg kan ikke afslutte det
Dette er et fantastisk spil, men det er kun et par niveauer, så skal du købe hele spillet, det er trist 😭
Grow Castle - Tower Defense Zręcznościowe wwpc
Wow! Virkelig fantastisk. Da jeg først begyndte at spille, kunne jeg ikke stoppe. Dette spil giver dig virkelig mulighed for at tænke ud af boksen og masser af sjov. Helt klart en målmand🥇🥇🥇
Sjovt
Hent Dali Games: adventure games Android-apps APK - RollingAPK
Fantastisk grafik.
Indtil videre rigtig godt...id anbefaler, at vandstanden skifter til en hold-knap, at trykke på den igen og igen er lidt irriterende.
Jeg tror, jeg er for gammel til dette lol, ville ønske, at gåder var langt mere udfordrende. //Stor opdatering virkede ikke, kan ikke fortsætte historien, den slutter med "opdater venligst" skærm
Jeg kunne virkelig godt lide den første rate, og det var et godt gratis spil, som jeg har sagt i en tidligere anmeldelse, skulle udviklere have været på forhånd om, at vi alle ventede i uger på opdateringen og derefter droppede, betal for at spille bs, det værste En del for mig er, at jeg ville have købt den næste rate, hvis den ikke skulle koste 3,29 £, kom nu, vi venter hele denne tid, og det er ikke engang mindre end tre pund?
Barnlig historie med klodsede kontroller, men hovedproblemerne er, at gåderne er ekstremt grundlæggende.
Fremragende koncept og historie
Fantastisk udvikling af denne spilmotor, beslutningerne om genspilbarhed er sådan en fantastisk tilføjelse
Godt spil, men der er ET STORT STORT PROBLEM FOR MIG: Når jeg først begynder at spille og fuldføre et niveau, fortæller det mig, at det har brug for en opdatering, SELVOM JEG KUN OPDATEREDE DET, og det sker HVER ENESTE GANG, håber I vil prøve at ordne dette så SNART SOM MULIGT!!! Jeg gætter på andet end det, godt spil, OFFLINE, interessant for mig, der er ingen forsinkelse, 3 stjerner